Бобрицька громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформація про відділ

Інформація про виконання завдань відділом ЦНАП за 2024 рік

 


ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ


Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», з метою спрощення надання адміністративних послуг, створення зручних умов для жителів громади та суб’єктів господарювання рішенням сесії Бобрицької сільської ради від 30.11.2020 №2-3/VIII утворено відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Бобрицької сільської ради.

Створення зручних і доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг є одним з головних завдань, що вирішується відділом ЦНАП.

Відділ працює як виконавчий орган та забезпечує ефективне, комплексне обслуговування жителів громади у сфері надання адміністративних послуг.

З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг, створення зручних умов отримання адміністративних послуг жителями Бобрицької територіальної громади рішенням сесії Бобрицької сільської ради від 10.12.2024 №49-2/VІІІ утворені віддалені робочі місця адміністраторів в селах Козарівка та Грищинці.

 


ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАНІ АНМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ:


Порівняно з попереднім роком, перелік послуг збільшився та налічує 269 адміністративних послуг. Перелік є динамічним і постійно актуалізується, відповідно до змін у законодавстві.

Перелік віддалених робочих місць ЦНАП налічує 83 адміністративні послуги.

 

Лідерами за популярністю у 2024 році були наступні адміністративні послуги:

- з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 1665;

з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 86;

- послуги із земельних питань – 1392;

- місцеві послуги – 370;

- паспортні послуги – 46;

- послуги із реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 287;

- послуги у сфері соціального забезпечення – 128;

- послуги у сфері пенсійного фонду – 491.

Діаграма1

На виконання Міністерства цифрової трансформації спільно з Міністерством оборони відділ ЦНАП через засоби Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія) проводив актуалізацію даних про військовозобов’язаних. Відділом актуалізовано відомості про 262 особи.

ЦНАП персоналізував свою навігацію, додавши власну мітку на Google карту, що дає можливість жителям громади зорієнтуватися та прокласти маршрут. Мітка на Google карті відображає назву відділу ЦНАП, його локацію, номери телефонів, графік роботи, фото приміщення та робочого місця адміністратора.

 


ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАПОВНЕННЯ БЮДЖЕТУ


Завдяки доступам до державних реєстрів та інформаційних систем, станом на 01.01.2025 року відділом ЦНАП прийнято на розгляд 4756 заяв, з них 3479 надані безпосередньо працівниками відділу, завдяки чому до бюджету громади надійшли кошти в сумі 465000,00 гривень.

 Більшість послуг, які надаються у ЦНАП виконавчого комітету Бобрицької сільської ради є безоплатні. Перелік послуг, за надання яких стягується адміністративний збір:

  • державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

  • державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання;

  • надання відомостей з Державного земельного кадастру.

Діаграма 2


«Єдине вікно» для обслуговування ветеранів війни та членів сімей ветеранів


Одним з пріоритетних напрямків Держави наразі є підтримка ветеранів війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів сім’ї загиблих захисників. Міністерство ветеранів України ініціювало відкриття в мережі ЦНАП сервісу з надання адміністративних послуг за форматом «Єдиного вікна» для обслуговування ветеранів та членів родин загиблих захисників України.

Бобрицька територіальна громада підтримала ініціативу Мінветеранів у створенні зручних, якісних та доступних умов отримання адміністративних послуг для ветеранів та членів сім’ї загиблих.

12 липня 2024 року на сесії Бобрицької сільської ради депутатами сільської ради ухвалено рішення про утворення у відділі Центр надання адміністративних послуг «Єдиного вікна» для обслуговування ветеранів війни та членів сімей ветеранів, які проживають на території громади.

Відтак, у Бобрицькій територіальній громаді запроваджено єдиний підхід у сфері надання адміністративних послуг для ветеранів війни та членам сім’ї загиблих шляхом першочергового комплексного обслуговування адміністраторами відділу. Такий підхід надає можливість ветеранам без черг отримати всі необхідні послуги в одному місці.

Комплексний підхід під час надання адміністративних послуг ветеранам війни передбачає:

1) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

2) отримання декількох адміністративних послуг за мінімальної кількості відвідувань ЦНАП;

3) інформування ветеранів війни про зміст, обсяг, вимоги до отримання адміністративних послуг, строки та порядок їх надання;

4) автоматизацію процесу подання документів (у разі наявності технічної можливості) та інформаційне супроводження.

 


БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ


Для забезпечення безбар’єрного доступу громадянам з інвалідністю, станом на даний час у приміщенні ЦНАП завершено облаштування приміщення. А саме:

  • Для осіб з вадами зору сходинки промарковані жовтою стрічкою.

  • Інформаційна табличка дублюється шрифтом Брайля.

  • Вхід до приміщення облаштовано пандусом.

  • Є місце для розміщення дитячих візочків.

  • З метою забезпечення доступності послуг для осіб з порушеннями слуху запроваджено Сервіс УТОГ – послуга перекладу жестовою мовою.

  • Для осіб з інвалідністю облаштована вбиральня

  • У санітарній кімнаті встановлено повивальний столик.

  • Зручно і комфортно отримувати адміністративні послуги відвідувачам з дітьми, оскільки у приміщенні є спеціально облаштований ігровий простір, де діти мають можливість зайняти себе.

  •  Для зручності та оперативності обслуговування громадян у ЦНАП встановлено POS-термінал для оплати адміністративних послуг.

  • Впроваджено QR-коди для шерингу документів в Дії.

 


ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ


Працівники відділу ЦНАП пройшли навчання, отримали доступи та пудключені до наступних реєстрів та інформаційних систем:

• Державний реєстр прав на нерухоме майно;

• Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

•  Державний реєстр актів цивільного стану;

•  Державний земельний кадастр;

•  Єдина державна електронна система у сфері будівництва;

•  Реєстр територіальної громади ДМС;

•  Інформаційна система "Вулик";

•  Єдиний державний веб-портал електронних послуг;

  • Централізований банк ля осіб з інваоілдністю;

  • Єдиний режтр довіреностей;

  • Система моніторингу ЦНАП.

Навчання працівників ЦНАП є пріоритетним, адже якість надання адмінпослуг переважно залежить від компетентності працівника. Необхідний рівень фахової підготовки вимагає систематичного підвищення рівня знань та професійних навичок. Адміністратори беруть активну участь у онлайн нарадах, тренінгах, зустрічах та семінарах.

Протягом 2024 року року працівники ЦНАП прийняли участь в:

  • онлайн-вебінарах – 21

  • онлайн-тренінгах – 5

  • онлайн-навчаннях – 7.

У Центрі реалізуються принципи отримання громадянами вичерпної інформації, кваліфікованих консультацій, надання необхідної послуги в одному місці, ввічливе ставлення до кожної людини, розуміння проблем відвідувачів та прагнення максимально швидко знайти рішення для їх вирішення.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь