Використовуючи «Електронний кабінет» платники можуть самостійно перевіряти розрахунки з бюджетом, подавати звітність, сплачувати податки і збори, а також користуватись іншими сервісами
Використовуючи «Електронний кабінет» платники можуть самостійно перевіряти розрахунки з бюджетом, подавати звітність, сплачувати податки і збори, а також користуватись іншими сервісами
Головне управління ДПС у Черкаській області інформує платників, що з метою створення якісних умов обслуговування платників, спрощення процедури взаємодії платників податків і податкових органів та прискорення електронного документообігу між ними, Державною податковою службою України створені та підтримуються в актуальному стані інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет» платника та спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення «Єдине вікно подання електронної звітності» (далі – Єдине вікно).
Електронний кабінет
Такий електронний сервіс дозволяє платнику податків працювати з органами податкової служби в режимі on-line. Використовуючи Електронний кабінет, кожен платник має змогу, крім подання звітності, самостійно перевіряти розрахунки з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня), а також здійснювати сплату податків, зборів і платежів за допомогою платіжних систем Portmone або EasyPay.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється через офіційний веб-портал ДПС України, а також за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/.
Електронний кабінет має дві функціональні частини – відкриту (загальнодоступну), вхід до якої відбувається без ідентифікації користувача, та приватну (особистий кабінет), якою платник податків має можливість користуватися за допомогою ключа кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг .
Скориставшись відкритою частиною Електронного кабінету платники мають можливість скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.
У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації платника, будуть доступні сервіси:
1. «Договір про визнання електронних документів» надає можливість приєднання до Договору про визнання.
2. «Облікові дані платника». Доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників; присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ, ЄСВ тощо).
3. «Перегляд звітності». Перегляд раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.
4. «Введення звітності». За допомогою даного сервісу можна сформувати, заповнити, перевірити та надіслати в електронному вигляді будь-який звітний документ, заяву, повідомлення встановленого зразка.
5. «Вхідні/вихідні документи» передбачає перегляд вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій щодо приймання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабiнету.
6. «Листування з ДПС» надає можливість електронного листування користувача з органами ДПС. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи».
7. «Заяви, запити для отримання інформації». Цей режим є прямим посиланням на підмножину звітів групи J13 або F13 в режимі «Введення звітності» та надає можливість створити найбільш популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС.
8. «Стан розрахунків з бюджетом». При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу.
9. «СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП». Включає сервіси доступні в системах електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального.
10. «Реєстрація ПН/РК». Реєстрація податкових накладних або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
11. «ЄРПН». Доступ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі статусів.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, який надає можливість:
- перевірити загальну інформацію про себе (місце проживання – згідно даних ДРФО; загальну інформацію про об’єкти оподаткування; повідомлення про обов’язок сплати податків);
- подати податкову декларацію про майновий стан та доходи;
- подати запит та отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- подати облікову картку фізичної особи – платника податків за формою 1-ДР для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків - вперше;
- подати заяву про внесення змін до државного реєстру фізичних осіб (5-ДР).
Єдине вікно
Платники податків можуть скористатись програмним забезпеченням «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (в т.ч. формування та подання звітності до Пенсійного фонду України, Державної служби статистики України, Державної служби зайнятості України тощо.
«Єдине вікно подання електронної звітності» розміщено на веб-порталі ДПС України у розділі «Головна» / «Електронна звітність» / «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», а також за посиланням https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки ДПС України за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/.