Бобрицька громада
Черкаська область, Черкаський район

ЧЕРГОВА СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ: ВСТАНОВЛЯЛИ МІСЦЕВІ ПОДАТКИ І ЗБОРИ, ПЕРЕГЛЯДАЛИ БЮДЖЕТ-2021, РОЗГЛЯДАЛИ КАДРОВІ І ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

Дата: 30.06.2021 00:56
Кількість переглядів: 433

На черговій – дванадцятій – сесії Бобрицької сільської ради, що відбулася у вівторок, 29 червня ц.р., депутати загалом розглянули близько дев’яти десятків питань. Зокрема, близько вісімдесяти підпунктів відносилося до питання «Про врегулювання земельних питань». Про все – детальніше.

 

Першим у порядку денному 12 сесії Бобрицької сільської ради VIII скликання було питання «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Бобрицької територіальної громади на 2022 рік». З поясненнями з цього питання виступила начальник фінансового відділу Бобрицької сільської ради Лідія Сасько. Зокрема, вона пояснила, в яких розмірах та в якому порядку встановлюються на території територіальної громади місцеві податки та збори: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, податок на майно (в частині транспортного податку); податок на майно (в частині земельного податку); єдиний податок; туристичний збір; ставки орендної плати при формуванні стартової ціни лоту при продажі прав на земельних торгах, аукціоні, та на безконкурентних засадах; збір за місця для паркування транспортних засобів тощо. Депутати проголосували за затвердження рішення.

 

Далі розглядалося питання «Про внесення змін та затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Бобрицької сільської ради в новій редакції». За словами доповідача з цього питання - начальника-державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Бобрицької сільської ради С.Гормаш – питання носить швидше технічний характер і має бути затвердженим сесією сільської ради з метою приведення документації у відповідність до законодавства.

Депутати проголосували за внесення змін та затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Бобрицької сільської ради в новій редакції».

 

Наступним розглядалося кадрове питання - про призначення директора Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бобрицької сільської ради. Депутати своїм голосуванням вирішили відповідно до чинного законодавства і з урахуванням рішення конкурсної комісії із проведення конкурсу на посаду директора Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бобрицької сільської ради від 25.05.2021р. та листа Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації від 03.06.2021р. №02/11-01-30/1106/02/11-01-30/12475 «Про погодження кандидатури на посаду директора ІРЦ» призначити директором комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» з 02.07.2021р. строком на три роки Юлію Арсеєнко.

 

Із поясненнями до питання «Про внесення змін до рішення сільської ради «Про бюджет Бобрицької територіальної громади на 2021 рік» доповідала начальник фінансового відділу Бобрицької сільської ради Л.Сасько. Депутати своїм рішенням затвердили з цього питання такі основні пункти: 1. визначити на 2021 рік доходи бюджету територіальної громади у сумі 49347900 грн., у тому числі доходи загального фонду бюджету територіальної громади 48677100 грн. та доходи спецфонду бюджету територіальної громади – 670890 грн.; видатки бюджету територіальної громади у сумі 52682704 грн., у тому числі видатки загального фонду бюджету територіальної громади – 51559813 грн. та видатки спеціального фонду бюджету територіальної громади – 1122891 грн.; дефіцит за загальним фондом бюджету територіальної громади у сумі 2839853 грн.; дефіцит за спецфондом бюджету територіальної громади у сумі 444001 грн.; оборотний залишок бюджетних коштів бюджету об’єднаної територіальної громади у розмірі 30166 грн., що становить 0,1% видатків загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади; резервний фонд бюджету територіальної громади у розмірі 301600 грн., що становить 0,65% видатків загального фонду бюджету територіальної громади; 2. затвердити розподіл витрат бюджету об’єднаної територіальної громади на реалізацію місцевих програм у сумі 19104554 грн. (детальніше із текстом рішення та додатків до нього можна буде ознайомитися на сайті громади в рубриці «Архів документів» у терміни, визначені законодавством).

 

По питанню «Про затвердження переліків об’єктів комунальної власності першого та другого типів» доповідала головний спеціаліст – юрист відділу правового забезпечення та управління персоналом Ю.Сіленко. Вислухавши доповідача, депутати затвердили перелік першого типу оренди об’єктів комунальної власності, що підлягають передачі в тимчасове користування із застосуванням процедури аукціону та перелік другого типу оренди об’єктів комунальної власності, що підлягають передачі в тимчасове користування без проведення аукціону.

 

Розгляд та затвердження питання «Про затвердження типової угоди про соціальне економічне партнерство» за словами доповідача - начальника фінансового відділу Бобрицької сільської ради Лідії Сасько, - зумовлені як вимогами чинного законодавства, так і самим життям. Адже підписання типової угоди про соціальне економічне партнерство із суб’єктами господарювання, які матимуть в майбутньому намір надати громаді благодійну допомогу, мають у першу чергу для себе мати законодавчі підстави та гарантії про те, що виділені ними кошти будуть використані для розвитку громади. В преамбулі до основної частини рішення з цього приводу пояснюється необхідність затвердження такого рішення: «…з метою об’єднання зусиль Бобрицької сільської ради і суб’єктів господарювання для поліпшення життя та розвитку Бобрицької сільської територіальної громади, підвищення якості життя мешканців шляхом успішного соціального, економічного та культурного розвитку громади, для досягнення стабільного соціального і економічного розвитку території громади, створення сприятливих умов діяльності Бобрицької сільської ради та суб’єктів господарювання, забезпечення спільного впливу на регуляторні, фінансово-економічні і суспільно-політичні процеси в громаді, керуючись статтями 25, 26, 43, 59 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної комісії сільської ради з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва…».

 

Із питаннями «Про регулювання земельних питань» доповідала головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, комунальної власності, земельних відносин та ЖКГ виконавчого комітету Бобрицької сільської ради Таїсія Прошак. Із відповідними рішеннями, що були прийняті депутатами сільської ради із земельних питань, можна буде ознайомитися на сайті громади.

 

Текст, фото – Віра Загородня

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь