Інформація про центр надання адміністративної послуги
|
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення
|
відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Бобрицької сільської ради
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг
|
18003, м. Черкаси,
вул. В’ячеслава Чорновола,157
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг
|
Понеділок , вівторок: 9-00 – 16-00;
Четвер, п’ятниця: 9-00 – 15-00
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг
|
тел. 067 390 06 96
E-mail: arhitektor_ckrda@ukr.net
офіційний веб-сайт: cherkassyrda.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Cтаття 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
-
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Мінрегіонбуду України від 23.11.2020 №284 «Про затвердження змін до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
-
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
наміри розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- Заява встановленого зразка.
2. Дозвіл відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради,
на встановлення ТС;
- 3. Схема розміщення ТС;
- 4. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС) які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоотримувача відповідних інженерних мереж.
Зазначені документи замовником отримуються самостійно.
3. Реквізити замовника (найменування, номер кода за ЄДРПОУ, П.І.Б., адреса, контактна інформація)
- Копія доручення/довіреності, якщо заява подається уповноваженою особою.
Заява та документи, що додаються до неї, подаються адміністратору особисто заявником або уповноваженою ним особою. Уповноважена особа повинна мати документ, який підтверджує іі повноваження. Адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та реєструє заяву і документи.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
особисто або уповноваженою особою
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
безоплатно
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
-
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
-
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
-
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Протягом десяти робочих днів з дня надходження вдповідної заяви та пакета документів
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Виявлення в поданих документах недостовірних відомостей.
2. Подання заявником неповного пакета документів.
3. Невідповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності) чи будівельним нормам
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача паспорта прив’язки на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, або письмове повідомлення про відмову з обґрунтуванням причин
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Через представника ЦНАП
|
16.
|
Примітка
|
До п. 9
Бажано надати ескізи фасадів тимчасової споруди, яку планується розміщувати
|