ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ (ЗМІН ДО НИХ) ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру в Черкаській обл.
від 05.05.2021№16
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ |
||
ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ (ЗМІН ДО НИХ) ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ |
||
(назва адміністративної послуги) Міськрайонне управління у Канівському районі та м. Каневі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (найменування суб’єкта надання послуги) |
||
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бобрицької сільської ради. |
|
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг |
19000,Черкаська область, м. Канів, вул.Героїв Небесної Сотні, 60. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг |
Понеділок: з 8.00 до 17.15 години; Вівторок: з 8.00 до 17.15 години; Середа: з 8.00 до 17.15 години; Четвер: з 8.00 до 17.15 години; П’ятниця: з 8.00 до 16.00 години; ( без перерви на обід ) Вихідні: субота, неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг |
0671092816, 0679976975 e-mail: bobryca_cnap@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Стаття 32 Закону України «Про Державний земельний кадастр» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Пункти 69–75, 77–79, 96–98 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява про внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 (форма заяви додається)* 2. Документація із землеустрою та оцінки земель, інші документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру 3. Документація із землеустрою та оцінки земель, інші документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, в електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» 4. Електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру, відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр»
5. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою) |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
14 робочих днів з дня реєстрації заяви у територіальному органі Держгеокадастру |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Із заявою про внесення відомостей (змін до них) звернулася неналежна особа (подання заяв можуть здійснювати органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень) 2. Подання заявником не повного пакета документів (відсутність електронної форми документа документації із землеустрою) 3. Розташування об’єкта Державного земельного кадастру на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора 4. Електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць на підтвердження внесення відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць Повідомлення про відмову у реєстрації заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру Рішення про відмову у внесені до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Видається центру надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві |
16. |
Примітка |
*Форма заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру наведено у додатку до інформаційної картки адміністративної послуги |