ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ЯКА БУЛА ДОПУЩЕНА ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру в Черкаській обл.
від 05.05.2021№16
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ |
||
ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ЯКА БУЛА ДОПУЩЕНА ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ |
||
Міськрайонне управління у Канівському районі та м. Каневі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області
|
||
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бобрицької сільської ради. |
|
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг |
19000,Черкаська область, м. Канів, вул.Героїв Небесної Сотні, 60. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг |
Понеділок: з 8.00 до 17.15 години; Вівторок: з 8.00 до 17.15 години; Середа: з 8.00 до 17.15 години; Четвер: з 8.00 до 17.15 години; П’ятниця: з 8.00 до 16.00 години; ( без перерви на обід ) Вихідні: субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг |
0671092816, 0679976975 e-mail: bobryca_cnap@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Стаття 37 Закону України «Про Державний земельний кадастр» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Пункти 138, 139, 142, 144, 149 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
|
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Виявлення фізичною або юридичною особою технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка) у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Повідомлення про виявлення технічної помилки із викладенням суті виявлених помилок за формою, що додається*. 2. Документи, що містять зазначені у повідомленні технічні помилки, та документи, що підтверджують такі помилки і містять правильну редакцію відповідних відомостей |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Повідомлення разом з доданими до нього документами подається до центру надання адміністративних послуг заінтересованою особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
2 робочих дні з дня реєстрації відповідного повідомлення у територіальному органі Держгеокадастру |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Не виявлення відповідних технічних помилок, які наведені в повідомленні про виявлення технічної помилки |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Протокол виправлення помилки Повідомлення про виправлення помилки заінтересованим особам (у тому числі власників, користувачів земельних ділянок, а також третіх осіб, інтересів яких стосувалося виправлення помилок) Заміна документа, в якому виявлено помилку (витяг, довідку з Державного земельного кадастру, викопіювання з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру) заявникові за його бажанням Відмова у виправленні помилки |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві |
16. |
Примітка |
*Форма повідомлення про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою наведено у додатку до інформаційної картки адміністративної послуги |