ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ВИДАЧА ВІДОМОСТЕЙ З ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, ЩО ВКЛЮЧЕНА ДО ДЕРЖАВНОГО ФОНДУ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру в Черкаській обл.
від 05.05.2021№16
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача ВІДОМОСТЕЙ З ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, ЩО ВКЛЮЧЕНА ДО ДЕРЖАВНОГО ФОНДУ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ
Міськрайонне управління у Канівському районі та м. Каневі
Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бобрицької сільської ради. |
|
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
19000,Черкаська область, м. Канів, вул.Героїв Небесної Сотні, 60. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок: з 8.00 до 17.15 години; Вівторок: з 8.00 до 17.15 години; Середа: з 8.00 до 17.15 години; Четвер: з 8.00 до 17.15 години; П’ятниця: з 8.00 до 16.00 години; ( без перерви на обід ) Вихідні: субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
0671092816, 0679976975 e-mail: bobryca_cnap@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Статті 32, 33 Закону України «Про землеустрій» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 № 1553 «Про затвердження Положення про Державний фонд документації із землеустрою» Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Запит про надання відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Запит про надання відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою, за встановленою формою (форма запиту додається)* У разі подання заяви уповноваженою особою додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія), документа, що засвідчує його повноваження
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подаються до центру надання адміністративних послуг особисто заявником (уповноваженою особою заявника), направлення поштою або в електронному вигляді через офіційний веб-сайт Держгеокадастру |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
До 30 календарних днів |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Не визначено |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Відомості з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою в електронному вигляді |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою, на електронну адресу, вказану заявником у запиті |
16. |
Примітка |
*Форма запиту про надання відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою, додається до інформаційної картки адміністративної послуги |