Бобрицька громада
Черкаська область, Черкаський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації речового права, похідного від права власності

Дата: 24.07.2021 15:18
Кількість переглядів: 440

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сільської ради

від 23.03.2021 № 8-5/VІІІ

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з

державної реєстрації речового права, похідного від права власності

 

Державний реєстратор виконавчого комітету Бобрицької сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

вул. Героїв Небесної Сотні, 60,м. Канів, Черкаської області, 19000

2

Інформація   щодо   режиму роботи

Понеділок: з 8.00 до 17.15 години;

Вівторок:    з 8.00 до 17.15 години;

Середа:       з 8.00 до 17.15 години;

Четвер:       з 8.00 до 17.15 години;

П’ятниця:   з 8.00 до 16.00 години;

                     ( без перерви на обід )

Вихідні: субота, неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса   електронної   пошти та вебсайт

0671092816, 0679976975

e-mail: bobryca_cnap@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів

України

Постанова  Кабінету  Міністрів  України  від  25  грудня

2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року

№ 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ  Міністерства  юстиції  України  від  21  листопада

2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований      у      Міністерстві      юстиції      України

21 листопада 2016 року за № 1504/29634;

наказ  Міністерства  юстиції  України  від  28  березня

2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника або уповноваженої особи

 

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

заява   про   державну   реєстрацію   речових   прав   на нерухоме майно, похідних від права власності;

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору  в  повному  обсязі  або  документ,  що  підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору;

документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1) у паперовій формі – заявником особисто або уповноваженою особою;

2) в електронній формі – через портал електронних сервісів (за заявою власника, іншого правонабувача, сторони правочину, у яких виникло речове право)

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна  послуга  надається  платно,  крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація інших речових прав, відмінних від права власності проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченого статтею 31-2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Скорочені строки проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності:

2 робочі дні;

1 робочий день;

2 години

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої  статті  10  Закону  України  «Про  державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,           інформації           про           зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав;

3) направлення запиту до суду для отримання копії судового рішення

13

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1) заявлене речове право не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

 

 

 

2) заява про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7)   після   завершення   строку,   встановленого частиною третьою статті    23    Закону    України    «Про    державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви;

8) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса;

9) заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

14

Результат надання адміністративної послуги

1) прийняття рішення про державну реєстрацію прав;

відкриття розділу в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та/або внесення до відкритого розділу або  спеціального  розділу  Державного  реєстру  речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про речові права  на  нерухоме  майно,  про  об’єкти  та  суб’єктів  цих прав;

формування  витягу  з  Державного  реєстру  речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав;

2) рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через   центр   надання   адміністративних   послуг   або безпосередньо державним реєстратором;

Вебпортал Мін’юсту*

 

 

 

 

 

 

Секретар ради

Лариса ДОБРОВОЛЬСЬКА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь