Бобрицька громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформаційна картка адміністративної послуги надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини.

Дата: 24.07.2021 16:11
Кількість переглядів: 639

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сільської ради

від 23.03.2021 № 8-5/VІІІ

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування  та відповідність її/його інтересам дитини.

 

Служба у справах дітей Бобрицької сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Назва центру надання адміністративних послуг

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

1.1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

 вул. Героїв Небесної Сотні, 60,м. Канів, Черкаської області, 19000

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок: з 8.00 до 17.15 години;

Вівторок:    з 8.00 до 17.15 години;

Середа:       з 8.00 до 17.15 години;

Четвер:       з 8.00 до 17.15 години;

П’ятниця:   з 8.00 до 16.00 години;

                     ( без перерви на обід )

Вихідні: субота, неділя

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт надання адміністративної послуги

0671092816, 0679976975

e-mail: bobryca_cnap@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» , статті 12,14;

Сімейний кодекс України,  статті 243,244;

Цивільний кодекс України, статті 59,61, 62, 63, 64

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 Порядок провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», пункт 39, 40, 41

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява громадян, набуття дитиною статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, та необхідність влаштування дитини; заява громадян бажаючих бути опікунами. (Заява додається)

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимог до них

1. Довідка про доходи за останні 6 місяців або копію декларації про доходи, засвідчену в установленому порядку;

2. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;

3. Копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);

4. Довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;

5. Копія паспорта;

6. Висновок про стан здоров’я заявника, складений за відповідною формою;

7. Довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;

8. Довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;

9. Письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, засвідчену нотаріально або написану власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, підпису посадової особи та дати.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особа, яка виявила бажання взяти на виховання в сім’ю дитину-сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування, подає службі у справах дітей за місцем свого проживання заяву та пакет документів, зазначений в пункті 9 цієї Інформаційної картки.

Служба у справах дітей, протягом 10 днів після отримання заяви складає акт обстеження житлово-побутових умов заявника;

готує висновок про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги  

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом місяця  з дня реєстрації заяви.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Визнання особи в установленому порядку недієздатною або обмежено дієздатною;

2.    Заявник  позбавлений батьківських прав, якщо ці права не були поновлені;

3.  Заявники були усиновлювачами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями іншої дитини, але усиновлення було скасовано або визнано недійсним, опіку, піклування чи діяльність прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу  було припинено з їх вини;

4. Заявники  були засуджені за злочини проти життя і здоров’я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканості особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 150-1, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324 і 442 Кримінального кодексу України, або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших злочинів;

5. Заявники перебувають на обліку або на лікування у психоневрологічному чи наркологічному диспансері;

6. Заявники зловживають спиртними напоями або наркотичними засобами;

7. Заявники страждають на хвороби, перелік яких затверджений МОЗ щодо осіб, які не можуть бути усиновлювачами;

8. Заявники є інвалідами І і ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують стороннього догляду;

9. Заявники проживають на спільній житловій площі з членами сім’ї, які мають розлади здоров’я або поведінку чи спосіб життя, що може негативно вплинути на здоров’я дитини, її фізичний, психічний, моральний стан або інтелектуальний розвиток;

10. Заявники не мають постійного місця проживання та постійного заробітку (доходу);

 

11. Особи поведінка та інтереси яких суперечать інтересам дитини, яка може бути влаштована в сім’ю на виховання.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок служби у справах дітей Бобрицької сільської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Висновок служби у справах дітей  Бобрицької сільської ради видається особисто заявникам або особі за дорученням.

16.

Примітка

-

 

 

Секретар ради                                                                  Лариса ДОБРОВОЛЬСЬКА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь