Інформаційна картка адміністративної послуги надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення сільської ради
від 23.03.2021 № 8-5/VІІІ
Інформаційна картка адміністративної послуги
надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини.
Служба у справах дітей Бобрицької сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Назва центру надання адміністративних послуг |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» |
1.1 |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
вул. Героїв Небесної Сотні, 60,м. Канів, Черкаської області, 19000 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок: з 8.00 до 17.15 години; Вівторок: з 8.00 до 17.15 години; Середа: з 8.00 до 17.15 години; Четвер: з 8.00 до 17.15 години; П’ятниця: з 8.00 до 16.00 години; ( без перерви на обід ) Вихідні: субота, неділя |
3. |
Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт надання адміністративної послуги |
0671092816, 0679976975 e-mail: bobryca_cnap@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» , статті 12,14; Сімейний кодекс України, статті 243,244; Цивільний кодекс України, статті 59,61, 62, 63, 64 |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Порядок провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», пункт 39, 40, 41 |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява громадян, набуття дитиною статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, та необхідність влаштування дитини; заява громадян бажаючих бути опікунами. (Заява додається) |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимог до них |
1. Довідка про доходи за останні 6 місяців або копію декларації про доходи, засвідчену в установленому порядку; 2. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням; 3. Копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі); 4. Довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних; 5. Копія паспорта; 6. Висновок про стан здоров’я заявника, складений за відповідною формою; 7. Довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками; 8. Довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника; 9. Письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, засвідчену нотаріально або написану власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, підпису посадової особи та дати.
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особа, яка виявила бажання взяти на виховання в сім’ю дитину-сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування, подає службі у справах дітей за місцем свого проживання заяву та пакет документів, зазначений в пункті 9 цієї Інформаційної картки. Служба у справах дітей, протягом 10 днів після отримання заяви складає акт обстеження житлово-побутових умов заявника; готує висновок про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини.
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом місяця з дня реєстрації заяви. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Визнання особи в установленому порядку недієздатною або обмежено дієздатною; 2. Заявник позбавлений батьківських прав, якщо ці права не були поновлені; 3. Заявники були усиновлювачами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями іншої дитини, але усиновлення було скасовано або визнано недійсним, опіку, піклування чи діяльність прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу було припинено з їх вини; 4. Заявники були засуджені за злочини проти життя і здоров’я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканості особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 150-1, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324 і 442 Кримінального кодексу України, або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших злочинів; 5. Заявники перебувають на обліку або на лікування у психоневрологічному чи наркологічному диспансері; 6. Заявники зловживають спиртними напоями або наркотичними засобами; 7. Заявники страждають на хвороби, перелік яких затверджений МОЗ щодо осіб, які не можуть бути усиновлювачами; 8. Заявники є інвалідами І і ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують стороннього догляду; 9. Заявники проживають на спільній житловій площі з членами сім’ї, які мають розлади здоров’я або поведінку чи спосіб життя, що може негативно вплинути на здоров’я дитини, її фізичний, психічний, моральний стан або інтелектуальний розвиток; 10. Заявники не мають постійного місця проживання та постійного заробітку (доходу);
11. Особи поведінка та інтереси яких суперечать інтересам дитини, яка може бути влаштована в сім’ю на виховання. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Висновок служби у справах дітей Бобрицької сільської ради |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Висновок служби у справах дітей Бобрицької сільської ради видається особисто заявникам або особі за дорученням. |
16. |
Примітка |
- |
Секретар ради Лариса ДОБРОВОЛЬСЬКА