Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1
|
Назва центру надання адміністративних послуг
|
Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
|
1.1
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
вул. Героїв Небесної Сотні, 60,м. Канів, Черкаської області, 19000
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок: з 8.00 до 17.15 години;
Вівторок: з 8.00 до 17.15 години;
Середа: з 8.00 до 17.15 години;
Четвер: з 8.00 до 17.15 години;
П’ятниця: з 8.00 до 16.00 години;
( без перерви на обід )
Вихідні: субота, неділя
|
3.
|
Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт надання адміністративної послуги
|
0671092816, 0679976975
e-mail: bobryca_cnap@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Цивільний кодекс України, стаття 74.
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Порядок провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», пункти 57, 58, 59, 60, 61.
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Необхідність встановлення опіки та призначення опікуна над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимог до них
|
Для прийняття рішення про встановлення опіки та призначення опікуна над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, потенційний опікун над майном дитини подає органу опіки та піклування за місцем знаходження майна такі документи:
- заяву;
- копію паспорта;
- акт обстеження житловопобутових умов потенційного опікуна над майном;
- довідку про місце проживання;
характеристику з місця проживання;
висновок служби у справах дітей про можливість виконання ним обов'язків опікуна;
служба у справах дітей подає додатково такі документи:
- копію рішення про влаштування дитини;
- опис майна, над яким встановлюється опіка;
- документи, які підтверджують право власності дитини на майно;
- заяву опікуна, піклувальника дитини про відмову бути опікуном над майном дитини, засвідчену нотаріально або написану ним власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, підпису посадової особи та дати.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Для прийняття рішення про встановлення опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування потенційний опікун та служба у справах дітей подають голові сульської ради документи зазначені в пункті 9 цієї Інформаційної картки.
Голова сільської ради розглядає питання на засіданні комісії з питань захисту прав дитини та, на підставі висновку служби у справах дітей та рішення комісії з питань захисту прав дитини, приймає відповідне рішення, яке оформляється як розпорядження голови сільської ради.
Особі, яка призначається опікуном над майном дитини, служба у справах дітей видає рішення (розпорядження голови сільської ради) про встановлення опіки та призначення опікуна над майном, копію опису майна дитини, копії документів, які підтверджують право власності дитини на майно, та забезпечує передачу їм майна дитини на підставі акта приймання-передачі
Акт приймання-передачі майна складається у двох примірниках, підписується усіма особами, які були присутні під час його складання. Один примірник акта зберігається в службі у справах дітей за місцем знаходження майна, другий передається опікуну над майном.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Один місяць з дня реєстрації заяви
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Відсутність документів зазначених у пункті 9 цієї Інформаційної картки.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Розпорядження голови сільської ради
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Розпорядження голови сільської ради видається заявнику особисто або особі за дорученням.
|
16.
|
Примітка
|
-
|
|
|
|
|