A A A K K K
для людей із порушенням зору
Бобрицька громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформаційна картка адміністративної послуги визначення місця проживання малолітньої (неповнолітньої ) дитини

Дата: 24.07.2021 16:13
Кількість переглядів: 740

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сільської ради

від 23.03.2021 № 8-5/VІІІ

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

визначення місця проживання малолітньої (неповнолітньої ) дитини

 

Служба у справах дітей Бобрицької сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Назва центру надання адміністративних послуг

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

1.1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

 вул. Героїв Небесної Сотні, 60,м. Канів, Черкаської області, 19000

 

 

Понеділок: з 8.00 до 17.15 години;

Вівторок:    з 8.00 до 17.15 години;

Середа:       з 8.00 до 17.15 години;

Четвер:       з 8.00 до 17.15 години;

П’ятниця:   з 8.00 до 16.00 години;

                     ( без перерви на обід )

Вихідні: субота, неділя

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

0671092816, 0679976975

e-mail: bobryca_cnap@ukr.net

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт надання адміністративної послуги

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Нормативні акти, якими регламентується надання надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Сімейний кодекс України, стаття 158

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Порядок провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», пункт 72.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Окреме проживання батька та матері та відсутність згоди  між ними щодо визначення місця проживання дитини.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимог до них

Один із батьків подає  службі  у  справах дітей райдержадміністрації (за місцем проживання дитини):

  • заяву (на ім’я голови сільської ради);
  • копію паспорта;
  • довідку з місця  реєстрації  (проживання);
  • копію свідоцтва  про  укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності);
  • копію свідоцтва про народження дитини;
  • довідку з місця навчання, виховання дитини;
  • довідку про сплату аліментів (у разі наявності).

Працівник служби у справи дітей за місцем проживання дитини проводить бесіду з батьками дитини та відвідує їх за місцем проживання, про що складає акт обстеження житлово-побутових умов.

У разі коли батьки дитини проживають у межах різних адміністративно-територіальних одиниць, той із батьків, який подав заяву про визначення місця проживання дитини з ним, звертається до служби у справах дітей за місцем свого проживання для здійснення обстеження його житлово-побутових умовта складання акта обстеження умов проживання. Зазначений акт передається заявником до служби у справах дітей за місцем проживання дитини, працівник якої проводить з ним бесіду.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У  разі  виникнення  спору  між  батьками  щодо визначення місця проживання дитини один з батьків подає  службі  у  справах дітей райдержадміністрації  документи, зазначені в пункті 9 цієї Інформаційної картки :

Працівник служби у справах дітей проводить бесіду з батьками, з дитиною, а  у  разі  потреби,  також  з родичами дитини.  До уваги береться ставлення батьків до виконання батьківських  обов'язків,  особиста прихильність дитини до кожного з них, стан здоров'я дитини та інші обставини, що мають істотне значення.

Після з'ясування обставин,  що призвели до  виникнення  спору між  батьками  щодо визначення місця проживання дитини служба у справах дітей складає та подає голові сільської ради висновок.

Голова сільської ради розглядає питання на засіданні комісії з питань захисту прав дитини та, враховуючи висновок служби у справах дітей та рішення комісії райдержадміністрації з питань захисту прав дитини, приймає відповідне рішення, яке оформляється як розпорядження голови сільської ради.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Один місяць з дня реєстрації заяви

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність документів зазначених у пункті 9 цієї Інформаційної картки.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови сільської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Розпорядження голови сільської ради видається заявнику особисто або особі за дорученням.

16.

Примітка

-

       

 

 

Секретар ради                                                                  Лариса ДОБРОВОЛЬСЬКА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь