Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
та/або центру надання адміністративних послуг
|
|
1
|
Місцезнаходження
|
Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
вул. Героїв Небесної Сотні, 60,м. Канів, Черкаської області, 19000
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Понеділок: з 8.00 до 17.15 години;
Вівторок: з 8.00 до 17.15 години;
Середа: з 8.00 до 17.15 години;
Четвер: з 8.00 до 17.15 години;
П’ятниця: з 8.00 до 16.00 години;
( без перерви на обід )
Вихідні: субота, неділя
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
|
0671092816, 0679976975
e-mail: bobryca_cnap@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
|
4
|
Закони України
|
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
–
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630;
наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330;
наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
|
7
|
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)
|
8
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заява про державну реєстрацію переходу з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа;
структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;
витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент;
нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, – для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі власного установчого документа та затвердження установчого документа;
установчий документ юридичної особи;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи.
Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).
Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність
|
9
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
11
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення
|
12
|
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації
|
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
|
13
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
|
14
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування;
повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
|
15
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі**.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення
|
|
|
|
|
|