ЧИ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИНЕН БУТИ НАЯВНИМ QR-КОД У ФІСКАЛЬНОМУ КАСОВОМУ ЧЕКУ?
З 1 серпня 2021 року набули чинності нові вимоги до форми та змісту розрахункових документів, які формують реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Зміни до форми та змісту розрахункових документів (чеків РРО/ПРРО) стосуються обов’язкової наявності в них:
відображення найменування суб’єкта господарювання;
зазначення валюти операції;
найменування платіжної системи;
QR-коду (за наявності).
ДПС наголошує, що QR-код це не обов’язковий реквізит у чеку, але має містити у собі обов’язкову інформацію за наявності в чеку та покликаний спростити процедуру надсилання на абонентський номер та/або адресу електронної пошти споживача фіскального чеку продавцем.
У разі наявності QR-коду у фіскальному чеку сам QR-код має містити в собі таку обов’язкову інформацію:
код автентифікації повідомлення (МАС) цього чеку;
дату та час здійснення розрахункових операцій;
фіскальний номер касового чека/фіскальний номер електронного касового чека в межах зміни;
суму розрахункової операції;
фіскальний номер РРО/ПРРО, на якому він сформований.