СЕСІЯ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ: РОЗГЛЯДАЛИ ПИТАННЯ ВІДДІЛУ «ЦНАП», БЮДЖЕТУ ТА ЗЕМЛІ
У п’ятницю, 10 грудня ц.р., на розгляд депутатського корпусу Бобрицької сільської ради виносилося загалом близько семидесяти питань. Із них шістдесят сім були присвячені розгляду заяв громадян щодо вирішення земельних питань.
Перед розглядом основних питань сільський голова О.Штефан привітала всіх депутатів Бобрицької сільської ради із Днем органів місцевого самоврядування та вручила подяки від сільського голови за сумлінну працю, високий професіоналізм та вагомий внесок у розбудову і розвиток Бобрицької територіальної громади.
Першим на сесії сільської ради розглядалося питання «Про внесення змін та затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Бобрицької сільської ради в новій редакції». Із поясненнями перед присутніми виступила начальник відділу ЦНАП Світлана Гормаш. За її словами, розгляд цього питання – як і наступного – «Про внесення змін та затвердження Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету є швидше технічними і зумовленими змінами в чинному законодавстві. Так, і вищевказане Положення, і Регламент мають бути викладені в редакції, що розроблена за типовими формами документів, що їх запроваджено на рівні держави.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на виконання Закону України «Про адміністративні послуги», а також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 04.08.2021 року №818, з метою підвищення якості надання адміністративних послуг, депутати своїм рішенням затвердили Положення та Регламент відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Бобрицької сільської ради в новій редакції.
Третім у порядку денному було питання «Про внесення змін до рішення від 22.12.2020р. №4-14/VІІІ «Про бюджет Бобрицької територіальної громади на 2021 рік». Із роз’ясненнями з цього питання виступила начальник фінансового відділу сільської ради Лідія Сасько. Вислухавши пояснення фахівця, депутати затвердили рішення, в якому зазначено: «Визначити на 2021 рік: доходи бюджету територіальної громади у сумі 53,213839 млн. грн., у тому числі доходи загального фонду бюджету територіальної громади 52,280149 млн. грн та доходи спеціального фонду бюджету територіальної громади 0,933690 млн. грн.; видатки бюджету територіальної громади у сумі 56865500,52 грн., у тому числі видатки загального фонду бюджету територіальної громади – 54961856,52 грн. та видатки спеціального фонду бюджету територіальної громади – 1903644 грн. Затвердити розподіл витрат бюджету територіальної громади на реалізацію місцевих програм у сумі 23843497,52 грн.». Контроль за виконанням рішення покладено на постійну комісію сільської ради з питань планування фінансів, бюджету і соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Далі депутати розглянули заяви громадян щодо вирішення земельних питань. Із поясненнями за кожною з заяв перед присутніми виступили начальник відділу містобудування, архітектури, комунальної власності, земельних відносин та ЖКГ Олександр Підгайний та головний спеціаліст цього відділу Таїса Прошак.
Текст, фото – Віра Загородня